MOVE MEANT: One Must Leave In Order To Return - by JAZEL Kristin
02 - 14 August 2024
B Contemporary Art Gallery
02 - 14 August 2024
B Contemporary Art Gallery
НҮҮ/нэг/ДЭЛ: Ойртохын Төлөөнөө Холдохуй
Жэезэл Кристин
Энэхүү үзэсгэлэнгийн гол сэдэв нь хөдөлгөөн бөгөөд урлагаар илэрхийлэгдсэн аялал юм. НҮҮ/нэг/ДЭЛ: Ойртохын Төлөөнөө Холдохуй үзэсгэлэнд таныг цаг хугацаа, орон зай, мэдрэмжийн аялалд урьж байна. Энэ үзэсгэлэн нь танил зүйлийг орхиж үл мэдэгдэх зүйлсийг хүлээн авах шилжилтийг тусгасан бөгөөд Жазел Кристиний өөрийн баримтат уран бүтээлч болсон аялалтай төстэй.
Филиппиний бэлгэ тэмдэг болсон Жийпни тээврийн хэрэгсэл нь хувирал, тэсвэр тэвчээрийн бэлгэ тэмдэг бөгөөд үзэсгэлэнгийн гол мотив болсон. Дайны үлдэгдэл байсан энэ тээврийн хэрэгсэл нь Филиппинчүүдийн дахин сэргээн засварласан амьдралын өнгөлөг шугам болж хувирсан. Энэхүү сэргээн засварлах үзэгдэл нь үзэсгэлэн даяар шингэсэн бөгөөд хөнгөн цагаан хуудсууд нь жийпнигийн бат бөх, гялгар гадаргууг санагдуулах болно. Бүтээл бүр нь Жазелийн хөдөлгөөн, амьдралынхаа нэг үеэс нөгөөд шилжихийг гэрчилж, жийпнигийн аяллыг тольдон харуулнаа.
Арван жилийн турш Парисаас Монгол хүртэл цуглуулсан ил захидлууд нь зөвхөн дурсамж биш, харин чухал үе шатуудын тэмдэглэл юм. Эдгээр нь өнгөрсөн үеийн хэлтэрхийнүүд бөгөөд хайр, тэмцэл, өсөлтийн түүхийг өгүүлдэг шинэ өгүүлэмжүүдэд нэгдсэн байдаг. Эдгээр ил захидлууд нь цар тахлын үеэр олон нийтийн бүтээсэн сахиусуудын хамтаар талархал, тэсвэр тэвчээрийг илэрхийлдэг. Бүр жижиг, дотно бүтээлүүд нь үзэсгэлэнгийн орон зай болон Монголын өргөн уудам байгальтай харьцуулахад тод болно.
Түүний уран бүтээлийн дотроос "Агуу Эзлэлт" нь Японд уран бүтээлчийн оршин суух хугацаандаа хийсэн фото коллаж юм. Энэхүү бүтээл нь тэнд байсан хугацаандаа хэрэглэсэн хоолны зургуудыг агуулж, Коганечо хотыг эзэлсэн аварга олон хөлт амьтан болж дүрслэгдсэн байдаг. Энэ бүтээл нь 1920-иод онд Токиогийн баруун хэсэгт галт тэргийг зогсоосон олон хөлт амьтдын тухай Нью-Йорк Таймс сонины нийтлэлээс санаа авч, хамтын ажиллагааны хүчийг илэрхийлсэн болно. Жазел өөрийгөө олон хөлт амьтантай зүйрлэж, Японд "олон хөлт баг"-аа олсон гэж үздэг бөгөөд хамтын хүчээр бид зөвхөн галт тэрэг бус аливаа саадыг зогсоож чадна гэдэгт итгэдэг.
Үзэсгэлэнд мөн видео бүтээл багтсан бөгөөд энэ нь жижиг жийпнийн хажууд дүрсэлсэн бөгөөд шинэ орон зайг судлах явцад өөрийн үндэстэйгээ холбогдсон хэвээр байх билэгдэл юм. Жазел Кристин таныг энэхүү аялалд нэгдэн, хөдөлгөөний хэмнэлийг мэдэрч, авч явах болон орхих зүйлээ эргэцүүлэн бодоход урьж байна.
НҮҮ/нэг/ДЭЛ: үзэсгэлэнд хөнгөн цагаан хуудсан дээрх ил захидлууд нь зөвхөн урлаг биш бөгөөд хөдөлгөөний баримтжуулалт, өөрийгөө нээх тасралтгүй аяллыг тэмдэглэсэн баримтжуулалт юм. Энэ үзэсгэлэн нь урагшлах, өөрчлөлтийг хүлээн авах, эргэлт бүрт урлагийг олох мөн чанарыг шингээсэн. Зүгээр л мэдрэмжээ нээж, аяллаа таашаагаарай.
Б КОНТЕМПОРАРИ АРТ ГАЛЕРЕЙ
MOVE MEANT: One Must Leave In Order To Return
Jazel Kristin
Movement is at the heart of this exhibition, encapsulating a journey within art. As you walk through "MOVE MEANT: One Must Leave To Return," you are invited to experience a voyage through time, space, and emotion. This exhibit reflects transitions—leaving behind the familiar to embrace the unknown—much like Jazel Kristin's journey to becoming a “documentary artist”.
The iconic Philippine jeepney, a symbol of transformation and resilience, is a central motif. Once a remnant of war, this vehicle has been reimagined by Filipinos into a vibrant lifeline of culture and livelihood. This spirit of reinvention resonates throughout the exhibition, with aluminium sheets evoking the jeepney’s sturdy, reflective surface. Each work is a testament to Jazel’s movement, her transition from one phase of life to another, mirroring the journey of the jeepney itself.
Postcards collected over a decade, from Paris to Mongolia, are not just mementos but markers of milestones. They are fragments of the past, reassembled into new narratives that tell stories of love, struggle, and growth. These postcards, alongside the "Milagros" created by a community during the pandemic, speak of gratitude and resilience. Each piece is a small, intimate work contrasting the expansive gallery space and the vast Mongolian landscape.
Among the notable works is "The Great Takeover," a photo collage created during her artist residency in Japan. This artwork features images of food consumed during her time there, forming a giant millipede that seems to take over the city of Koganecho. Inspired by a New York Times article about a swarm of millipedes that halted a train in western Tokyo in the 1920s, this piece symbolizes the power of collective action. Jazel likens herself to a millipede, finding her "milli-team" in Japan, and believes in the strength of unity—together, we can stop anything, not just trains.
The exhibition also features a video installation, a visual backdrop that accompanies a miniature jeepney—a symbol of the enduring connection to her roots, even as she explores new horizons. Jazel Kristin invites you to join her on this journey, to feel the rhythm of movement, and to reflect on what you carry with you and what you leave behind.
In "MOVE MEANT," the collages of postcards on aluminium sheets are more than just art—they are a documentation of a life in motion, a celebration of the continuous journey of self-discovery. This exhibit captures the essence of moving forward, embracing change, and finding art at every turn. Just open your senses, and enjoy the ride.
B CONTEMPORARY ART GALLERY
Жэезэл Кристин
Энэхүү үзэсгэлэнгийн гол сэдэв нь хөдөлгөөн бөгөөд урлагаар илэрхийлэгдсэн аялал юм. НҮҮ/нэг/ДЭЛ: Ойртохын Төлөөнөө Холдохуй үзэсгэлэнд таныг цаг хугацаа, орон зай, мэдрэмжийн аялалд урьж байна. Энэ үзэсгэлэн нь танил зүйлийг орхиж үл мэдэгдэх зүйлсийг хүлээн авах шилжилтийг тусгасан бөгөөд Жазел Кристиний өөрийн баримтат уран бүтээлч болсон аялалтай төстэй.
Филиппиний бэлгэ тэмдэг болсон Жийпни тээврийн хэрэгсэл нь хувирал, тэсвэр тэвчээрийн бэлгэ тэмдэг бөгөөд үзэсгэлэнгийн гол мотив болсон. Дайны үлдэгдэл байсан энэ тээврийн хэрэгсэл нь Филиппинчүүдийн дахин сэргээн засварласан амьдралын өнгөлөг шугам болж хувирсан. Энэхүү сэргээн засварлах үзэгдэл нь үзэсгэлэн даяар шингэсэн бөгөөд хөнгөн цагаан хуудсууд нь жийпнигийн бат бөх, гялгар гадаргууг санагдуулах болно. Бүтээл бүр нь Жазелийн хөдөлгөөн, амьдралынхаа нэг үеэс нөгөөд шилжихийг гэрчилж, жийпнигийн аяллыг тольдон харуулнаа.
Арван жилийн турш Парисаас Монгол хүртэл цуглуулсан ил захидлууд нь зөвхөн дурсамж биш, харин чухал үе шатуудын тэмдэглэл юм. Эдгээр нь өнгөрсөн үеийн хэлтэрхийнүүд бөгөөд хайр, тэмцэл, өсөлтийн түүхийг өгүүлдэг шинэ өгүүлэмжүүдэд нэгдсэн байдаг. Эдгээр ил захидлууд нь цар тахлын үеэр олон нийтийн бүтээсэн сахиусуудын хамтаар талархал, тэсвэр тэвчээрийг илэрхийлдэг. Бүр жижиг, дотно бүтээлүүд нь үзэсгэлэнгийн орон зай болон Монголын өргөн уудам байгальтай харьцуулахад тод болно.
Түүний уран бүтээлийн дотроос "Агуу Эзлэлт" нь Японд уран бүтээлчийн оршин суух хугацаандаа хийсэн фото коллаж юм. Энэхүү бүтээл нь тэнд байсан хугацаандаа хэрэглэсэн хоолны зургуудыг агуулж, Коганечо хотыг эзэлсэн аварга олон хөлт амьтан болж дүрслэгдсэн байдаг. Энэ бүтээл нь 1920-иод онд Токиогийн баруун хэсэгт галт тэргийг зогсоосон олон хөлт амьтдын тухай Нью-Йорк Таймс сонины нийтлэлээс санаа авч, хамтын ажиллагааны хүчийг илэрхийлсэн болно. Жазел өөрийгөө олон хөлт амьтантай зүйрлэж, Японд "олон хөлт баг"-аа олсон гэж үздэг бөгөөд хамтын хүчээр бид зөвхөн галт тэрэг бус аливаа саадыг зогсоож чадна гэдэгт итгэдэг.
Үзэсгэлэнд мөн видео бүтээл багтсан бөгөөд энэ нь жижиг жийпнийн хажууд дүрсэлсэн бөгөөд шинэ орон зайг судлах явцад өөрийн үндэстэйгээ холбогдсон хэвээр байх билэгдэл юм. Жазел Кристин таныг энэхүү аялалд нэгдэн, хөдөлгөөний хэмнэлийг мэдэрч, авч явах болон орхих зүйлээ эргэцүүлэн бодоход урьж байна.
НҮҮ/нэг/ДЭЛ: үзэсгэлэнд хөнгөн цагаан хуудсан дээрх ил захидлууд нь зөвхөн урлаг биш бөгөөд хөдөлгөөний баримтжуулалт, өөрийгөө нээх тасралтгүй аяллыг тэмдэглэсэн баримтжуулалт юм. Энэ үзэсгэлэн нь урагшлах, өөрчлөлтийг хүлээн авах, эргэлт бүрт урлагийг олох мөн чанарыг шингээсэн. Зүгээр л мэдрэмжээ нээж, аяллаа таашаагаарай.
Б КОНТЕМПОРАРИ АРТ ГАЛЕРЕЙ
MOVE MEANT: One Must Leave In Order To Return
Jazel Kristin
Movement is at the heart of this exhibition, encapsulating a journey within art. As you walk through "MOVE MEANT: One Must Leave To Return," you are invited to experience a voyage through time, space, and emotion. This exhibit reflects transitions—leaving behind the familiar to embrace the unknown—much like Jazel Kristin's journey to becoming a “documentary artist”.
The iconic Philippine jeepney, a symbol of transformation and resilience, is a central motif. Once a remnant of war, this vehicle has been reimagined by Filipinos into a vibrant lifeline of culture and livelihood. This spirit of reinvention resonates throughout the exhibition, with aluminium sheets evoking the jeepney’s sturdy, reflective surface. Each work is a testament to Jazel’s movement, her transition from one phase of life to another, mirroring the journey of the jeepney itself.
Postcards collected over a decade, from Paris to Mongolia, are not just mementos but markers of milestones. They are fragments of the past, reassembled into new narratives that tell stories of love, struggle, and growth. These postcards, alongside the "Milagros" created by a community during the pandemic, speak of gratitude and resilience. Each piece is a small, intimate work contrasting the expansive gallery space and the vast Mongolian landscape.
Among the notable works is "The Great Takeover," a photo collage created during her artist residency in Japan. This artwork features images of food consumed during her time there, forming a giant millipede that seems to take over the city of Koganecho. Inspired by a New York Times article about a swarm of millipedes that halted a train in western Tokyo in the 1920s, this piece symbolizes the power of collective action. Jazel likens herself to a millipede, finding her "milli-team" in Japan, and believes in the strength of unity—together, we can stop anything, not just trains.
The exhibition also features a video installation, a visual backdrop that accompanies a miniature jeepney—a symbol of the enduring connection to her roots, even as she explores new horizons. Jazel Kristin invites you to join her on this journey, to feel the rhythm of movement, and to reflect on what you carry with you and what you leave behind.
In "MOVE MEANT," the collages of postcards on aluminium sheets are more than just art—they are a documentation of a life in motion, a celebration of the continuous journey of self-discovery. This exhibit captures the essence of moving forward, embracing change, and finding art at every turn. Just open your senses, and enjoy the ride.
B CONTEMPORARY ART GALLERY
Address: B studio of the Union of Mongolia's Artist's, СБД, 7-р хороо, 11-р хороолол, МУЭ-н Б урлан
Opening Hours: Monday to Sunday, 11:00am to 6pm, Өдөр бүр 11:00 - 18:00
Admission: Free
For press information and images please contact:
Email: [email protected]
Opening Hours: Monday to Sunday, 11:00am to 6pm, Өдөр бүр 11:00 - 18:00
Admission: Free
For press information and images please contact:
Email: [email protected]